Fint väder! ♥

Det fina vädret är igång idag iallafall :D
I helgen blir det att vara med Maggi dels för att jag har stallförbud.
Förstod att jag inte skulle få rida under veckan med stygnen men att jag inte ens fick vistas i ett stall var en överaskning...

Fredag & Lördag = Magdalena Sten & kanske några andra♥
Söndag = Ta det lugnt eller vara med någon?
Måndag = Vanlig skoldag = plugg
Tisdag = Ska ta bort stygnen så har en ledig dag. Nej det lät fel men vi skulle ha någon ute dag typ vandring med tältning,kunde inte vara med på det för att då skulle jag behöva åka ifrån och komma tillbaka eftersom att det är mitt på dagen... En extra ledig skoldag ♥
Onsdag = Ramnö med skolan istället för vandringen.
Torsdag & Fredag = LEDIG ♥

Bjuder på lite bilder med sommar känsla ♥
2011-05-26 @ 15:31:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0