Måndag

Jahopp nu är det måndag & en ny härlig vecka väntar mig... Haha jag ljuger så dåligt xD
Det är måndag,en ny och otroligt jobbig vecka har jag framför mig eller ja till fredag eftermiddag för då har vi ju helg :D Då på lördagen sen så är det oxlömarknad ♥ Ska gå med den bästa Magdalena Maria Sten ♥ Kommer bli BÄST!
Men iallafall det där med jobbig vecka började redan idag. Det är måndag & som nog dem flesta vet så är det någon av det jobbigaste dagarna i veckan för den går så trögt & man är nästan alltid trött!
På onsdag har jag Alex först direkt efter skolan få se om jag rider barbacka,eller kanske hoppar lite eller om jag bara longerar honom det får vi vänta & se. Sen efter det hem & äta & sen till stjärnholm & rida. Då har vi dressyr.
Sen på torsdag har vi uppstasskrivning i svenskan & SO-läxa. Kul! Kul! Jätte Kul!
Min kära bror har omformaterat datorn så alla mina filmer & alla jävla bilder jag hade på datorn är borta... Bara kapoof! Han inte spara något & datorn är inte ens snabbar nu, möjligtvis lite segare 6 han formaterade om den för att det skulle bli snabbare ><

Så blir en bild jag haft med förut, jag & Challe för länge sen
2011-05-09 @ 18:06:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0