Tisdag - Örebro

Idag har jag varit ledig från skolan för att jag har varit i Örebro och opererat mitt öra. Jag hade som en extra örsnibb på den och hade redan opererat en gång i nyköping med den enda skillnaden på innan och efter den operationen (nyköping) är att jag fick 2 ärr.
Nu har jag iallfall vart i Örebro och mitt öra är ordentligt inslaget så vet inte hur det blev/kommer bli men hoppas på det bästa :)
Operationen tog ungefär en halvtimma och det jobbigaste var bedövningssprutorna i örsnibben. Men jag kände mig ändå lugnare på den här operationen än den förra och vet inte om det kan ha varit tack vare den lugna musiken men jag kände mig avslappnad och hade en bra läkare. Sköterskan som mest höll på med mig var jätte snäll och var mig hela tiden till lags :) Tummen upp för Örebros anställda!

Innan (efter första operationen) :



Efter Örebro operationen:



Visst är jag gullig när jag går runt sähär xD :

2011-05-24 @ 19:08:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0