Bio ♥

Jag vet att uppdateringen suger just nu men det är för vi har sjukt mycket prov och plugg i sig. Jag går ju i nian nu och hur konstigt det än låter så måste jag ta skolan före bloggen ^^

Imorgon blir det bio med världens bästa Viktoria ♥ Gud vad jag älskar den ungen hon är helt underbar och ställer upp hela tiden. Dock om hon hängt med mig några dagar måste jag låta henne vara några dagar så hon får vila upp sig eftersom att det krävs en del om man ränner runt med mig ^^
Viktoria du ska veta att du är toppen! Super snäll och go. Dock så vissa korta stunder kan du börja spela och låtsas skratta och om det är något jag hatar, så är det när folk spelar över och asgarvar med ett falskt skratt. Jag tål det inte men det verkar som om du börjar lära dig att jag gillar dig bäst som du är ♥

Vi ska se filmen här under, i 3D, det blir den första filmen jag ser i 3D ^^ ♥
2011-10-20 @ 20:14:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Naw va gullig du är!!! <3 Underbar kan du va själv ^^ <3 Älskar dig med :D <3 <3

2011-10-20 @ 20:26:12
Postat av: kajsa

hoppas filmen var bra!! :D

2011-10-23 @ 01:23:19
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0