Killar ^^

Jag sitter just nu hemma och har nyss tittat på en film "Another Cinderella Story". Jag älskar romantiska filmer mellan en kille och tjej som inte är menade att vara tillsammans men blir det iallafall. Det ger en hopp!!

Jag skulle bara vilja skriva lite kort vad jag faller för för killar. Jag har sjukt höga krav även fast jag själv inte står på någons drömlista.
1.Snygg
2.Vältränad (inte tjock, inte mager liten palt)
3.Omtänkssam
4.God lyssnare
5.Lite bus & att man retas lite tillsammans (inte så dö allvarligt).

En kille jag fallit pladask för är Channing Tatum! ♥

2011-09-03 @ 22:34:32 Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Sjukt snygg!! :D <3

2011-09-04 @ 15:08:18
URL: http://vikkiflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0