Lucy ♥

Hade med Lucy på lektion i onsdags men har inte hunnit blogga för har & har haft massa plugg!
Men lägger in ett litet kort inlägg.
Vi tränade skänkelvikningar på lektionen och det gick ganska bra men det var ryssligt svårt att få henne att flytta. Jag tror det har och göra men att hon inte får träna på det så ofta. Att hon verkligen flyttar.
Men hon var jätte fin i formen och lyssnade ganska bra ändå. Jätte fin i galoppen också ♥
När jag red fram ute tog Viktoria kort men ALLA blev suddiga! :O
Jag har någon enstaka bild men det är  när vi stod still ^^

Sen den fina kvällen som jag tog kort på från hästryggen ^^
2011-09-23 @ 08:02:58 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

så fina bilder :D

2011-09-23 @ 17:30:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

fina bilder :DD

2011-09-26 @ 11:37:12
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0