E1

Idag var det första dagen på gymnasiet. Började elva och slutade strax innan tre med då ett värkande huvud. Har haft svårt att somna de senaste dagarna och har då fått för lite sömn, vilket ofta ger mig huvudvärk.
Vi är 29 st i min klass, typ bara en 8 st killar, klassen heter E1 som står för ekonomi och 1 för att vi är ettor!! Haha och killarna i min klass är så gott som alla jätte långa. När vi skulle ta en foto så delade vi klassen på två och stod efter klasslistan. Jag mellan två killar som var minst typ 1.80, där mellan står jag på mina stadiga 1.60.
Imorgon far alla ettor på min skola till ramsvik, typ 6 timmars bussresa från skolan. Kommer inte hem förän på fredag så kommer inte bli någon uppdatering då.
Eftersom att ekonomi klassen bara är en klass (samhäll och natur har två klasser var som är ettor) så delade dem på min klass. Så halva åker i en buss med antingen natur eller samhällselever & andra halvan i en annan buss med natur eller samhällelever...  Den halvan som jag åker med så känner jag ingen!! Inte ett enda ansikte jag sett förut så jag kommer antingen få sitta själv på bussen, eller brevid någon jag aldrig sett förut och förmodligen inte kommer snacka med. Kul! Bara typ 6 timmar...
Lite nya bilder ♥
 
2012-08-27 @ 18:37:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elin s ;)

Vems vovvar? :) <3

2012-08-28 @ 14:52:11
Postat av: kajsa

Det låter ju bra det! Jag är kortast i min klass haha, 156 cm lång ;) Hoppas att du har haft det så bra i Ramsvik :D

2012-08-31 @ 16:52:27
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0