Väldigt fin juldag ♥

Hela morgonen av juldagen spenderades framför datorn, Gossip Girl, med knäckemackor med julskinka som pålägg. Sedan te mitt emot far min när han åt frukost ♥
Eftermiddagen/kvällen spenderades hos min tredje familj, Fors. Vi åt kalkon och några av deras vänner/släkt var också på besök och åt med oss. Jätte mysigt och gott med en hel del prat!
Sen satt jag och Viktoria i hennes soffa, tittade tv, spelade spel, drack och åt onyttigt samt pratade. Vi satt och myste och jag kunde inte tänka mig att vara på en bättre plats än var jag var just då! Något jag verkligen behövde så jag glömde bort min förskylning och fick tillbringa tid med min kära syster och vän! ♥
2012-12-25 @ 23:47:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)
efter ganska exakt 8 månaders paus har jag börjat skriva min novellblogg igen! titta gärna förbi och läs :))

www.beautifulsoul.blogg.se

2012-12-27 @ 13:40:36
URL: http://beautifulsoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0