Plutthäst ^^

Idag red jag en liten plutthäst. Jag och Viktoria stack till stallet och red en varsin ridskolehäst för det var några som behövde gå, röra lite på sig helt enkelt.
Kan ni gissa?! Jag red en ganska ny häst som nyss kommit till stjärnholm och det är en B-ponny ^^ Jag Stella Hagel red en liten B-ponny idag....
Det var roligt men lite speciellt, alltid roligt att pröva nya hästar. Jobbade inget speciellt med Blackie (b-ponnyn) utan mer bara så hon fick sträcka lite på benen :)

Jag och Blackie, haha vad liten jag ser ut....
2012-02-05 @ 15:56:43 Stjärnholm Permalink


Kommentarer
Postat av: Ellen

helt ärligt stella, du ser inte stor ut :o♥

2012-02-05 @ 16:37:30
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha va kul :) ser ut att vara en mysig ponny :) hoppas det gick bra :)<3

2012-02-05 @ 18:21:58
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, jag letar efter min b-ponny blackie som jag sålde för två år sen. den ponnyn på bilden är riktigt lik, har du någon kontakt med ridskolan så du kan fråga vart hon kommer ifrån?

skulle varit jätte snällt!

2012-02-22 @ 11:33:45
Postat av: Fanny

Hej stella :) haha Blackie är sjukt mysig ju haha har ju henne ganska ofta på lektionerna som du kanske har märkt :) Sjukt fin blogg

2012-04-23 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0