Lucy är halt... igen...

Känns sjukt trist nu när det känns som om hennes kondis har börjat komma igång igen och hon själv är inne på att jobba, samt att hon älskade att hoppa!
Jag ska ta en promenix med henne imorgon och bara skämma bort henne med massa godis och mys ♥
Har saknat att känna den kontakten som jag känner mellan mig & Lucy nu. Jag har bara tänkt på att jag ska stressa, rida & mocka i stort sett. Den senare tiden med Alex var det så och jag har inte riktigt kunna slappna av och njuta av tiden jag har.
Men nu har jag fått sådan kontakt med Lucy och den tänker jag inte släppa i första taget! ♥

2012-01-31 @ 21:23:37 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

åh vad tråkigt :(

hoppas att allt blir bra snart ♥

2012-02-02 @ 17:01:02
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0