Igångssättningsläger dag 2, Senator & Blackie ♥

Idag gick vi först ner och hämtade upp alla ridskolehästar. Skulle ha Senator på första passet så det var honom som jag tog upp. Passet sedan så skrittade vi fortfarande bara men idag jobbade vi dem på banan.
Senator var riktigt fin men när han tyckte att det var för jobbigt försökte han slingra sig ur det genom att gå åt sidan och vägra gå rakt fram så jag fick annat att fokusera på..
Haha gullig men jag fick honom att gå framåt och jobba samtidigt iallafall efter lite övertalning ^^
Senator & jag förra sommaren:
Sedan en bild jag tog förra sommaren på honom :

Pass 2 på eftermiddagen så hade jag lilla Blackie, samma sak där att vi då jobbade hästarna på banan i skitt. Blackie jobbade på bra och var också riktigt fin! Mysig liten B-ponny ♥
Det ända som vi hade lite jobbigt med var skänkelvikningar för Blackie vill vända så tvärt så jag fick korsa lite, gå rakt, korsa lite, gå rakt. Men riktigt nöjd över passet!
Jag och Blackie i vintras:
2012-07-31 @ 20:06:04 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0