Dag 2 Pass 2 Markarbete

Känner inte för att skriva någon ordentlig text om vad vi gjorde eller så utan vi hade markarbete. Jag hade ingen bra känsla någon gång under passet. Kändes bara fel och tråkigt hela tiden. Då började jag tvivla lite på om det var Nemo som inte passade mig eller om det bara var för att det var markarbete.
Jag vet inte riktigt vad det är med mig men har i stort sett aldrig gillat markarbete. Visst jag förstår att det är väldigt bra träning... Men jag gillar det bara inte.
Idag (dag 3) visade det sig att jag valt helt rätt häst men det var min okärlek till markarbete som gjort passet tråkigt. Men mer om dag 3 i nästa inlägg!!
Nemo skitig häst ^^ ♥
Lite bilder på det andra hästarna då texten blev ganska tråkig
Skäcken på bilden under är bästaväns ena lägerhäst
2012-06-27 @ 19:24:58 Ridläger ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0