Hoppning - Lucy

Hoppade Lucy i onsdags men har inte riktigt haft ork eller tid att blogga om det.
Jag skrittade först fram henne en liten runda ute sedan så travade och galopperade jag fram henne på banan. Jag hade redan byggt upp hindret och det var nog pga det som hon kändes väldigt på i galoppen.
Vi körde även lite förvänd galopp bara för att Lucy inte ville bryta av till trav ^^
Började hoppa väldigt lågt iallafall men höjde sedan hela tiden. Passet i sig kändes super, dock så vägrade hon två gånger men jag kände att hon inte sög tag i hindret som hon annars gör så jag var beredd. Efter det så hoppade hon klockrent!
Blev dock bara några få bra bilder som Viktoria tog ♥


2012-06-16 @ 16:38:38 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0