LC: 1

Idag stod det tävling på schemat. Dressyrtävling med Majsan som jag inte ridit på jätte länge!
Väl uppe på hästen som var hon inte som jag trodde att hon var att rida men det var bara att göra det bästa av saken. Framridningen var ute i solen - sjukt varmt! Kände att det svåra skulle bli just galoppen för hon orkar liksom inte med den typ och tog man lite i tygeln så bröt hon av.
När jag red programmet så var det just galoppen som strulade och det att hon blev jätte seg innomhus. Sen något som jag inte visste och inte tänkt på var att man inte får smacka så det fick jag mycket avdrag för eftersom att det stod x antal gånger att jag inte får smacka i protokollet (eller vad det nu heter).
Men men jag samlade ihop 61,11% så det känns helt okej faktiskt. Tråkigt att galoppen strulade... Med den poängen så fick jag en andra placering vilket gav en blå rosett och en liten pokal.
Sen var det även KM så de tre personerna med bäst poäng från dagen fick också pris och då fick jag en tredjeplats vilket gav en medalj och en gul rosett!
Kul!kul! 
Här kommer lite bilder som supersnälla Viktoria tog idag som var min hästskötare ♥
2012-05-01 @ 16:10:32 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa

Fin bilder & jättefin blogg :)

2012-05-01 @ 20:20:11
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

jättefina bilder! cool ponny! :)

2012-05-02 @ 15:28:23
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: kajsa

tråkigt att galoppen strulade :/ men det kan ju inte alltid gå helt bra!

grattis till andra placeringen!



förresten, skitcool ponny :D

2012-05-05 @ 17:23:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Fy så söt ponny :>



Sv: Jag fick med ett helt valigt rep med min första repgrimma som jag knyter fast i grimman, köpte den på hööks så de kanske finns att köpa där? :)

I värsta fall kanske då får köpa en av deras repgrimmor med rep, jag använder mitt rep till alla mina :)

2012-05-13 @ 18:07:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0