Kall och blaskig torsdag

Igår var det snöstorm här typ hela dagen, blåste fyfan och sjukt stora snöflingor. Hade varit mysigt om utan blåsten.
Smsade igår med en fin vän som jag inte träffat sedan i somras och ska träffa henne på lördag med en massa annat folk hos bästavän. Ska bli kul och känns som om att jag behöver träffa lite vänner nu.
Dagen idag så skrev jag ekonomi prov i nästa 2 timmar. Mina veckor handlar så gott som bara om prov och läxor. Intensiv plugg fast med koncentrationssvårigheter.
Imorgon har jag inga lektioner, först basket hela förmiddagen sen lunch och efter det ska jag köra badminton. Behöver lite banbrytande schema just nu känner jag så det är bra!
Jag önskar mig mer tid i julklapp! Så man hinner med allt med skola, läxor, kompisar, hästar och fota. Jsut nu har jag bara tid för hälften.
Vill fota mer!
2012-11-29 @ 19:01:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0