TAGGA TÄVLING!

Den 25:e gäller det, den 25:e smäller det. Min och Lucys första hopptävling tillsammans, klubbtävling på låg och säker höjd. Börjar säkert så vi kan samla på oss lite självförtroende.
Ska bli så gryyyyyymt kul!!! Sist jag hoppade henne gick det också såååå bra så nu är jag grymt tagad på att göra oss fina, visa upp oss och få lite kritik på stilbedömning! (tror iaf att det är stil ^^)
Lite bilder från sist jag hoppade Lucy, ursäkta mina miner men jag skriker bra på så gott som alla bilder och då blir det som det blir.
 
 
 
 
 
 
 
2012-11-09 @ 23:22:38 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hur högt ska ni hoppa???

2012-11-10 @ 12:34:57
URL: http://teamelc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0