Teori, teori och mera teori!

Igår när man kom till stallet så var det tydligen teori. Det var helt klart värt att jag gick på den för vi såg en film om hästens form samt diskuterade lite om att olika hästar inte är rätt musklade och att man därför inte ska stirra sig blind på huvudet.
Dock så har jag massa teori i skolan hela tiden som jag måste få in i huvudet så jag försökte att när vi pratade om hästens form att vara som en tvättsvamp som bara suger in sig all information och hålla den kvar.
Btw så är jag riktigt sugen på att tävla Lucy i hoppning den 25 november, men vi får se beroende på vad ägarna tycker.
2012-11-08 @ 16:30:53 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv:Ja,brevik är en bra skola,bra lärare och bra miljö.Man har tillgång till mycket.
Det är bara vissa elever som egentligen borde sättas i special klass.För om eleverna börjar bli farliga för omgivningen måste ju något hända.
Men annars är brevi en perfekt skola!

2012-11-09 @ 15:28:58
URL: http://teamelc.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Teori är alltid nyttigt!! :)

2012-11-09 @ 22:21:16
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0