Hemma...

Kom hem i fredags kväll, dygn trött efter för lite sömn samt att jag då gått upp klockan 6.
Igår så var jag i stallet en sväng och red Boyen. Gick förövrigt bra, lite stretig i början men sedan när det släppte så var han riktigt fin! Väldigt lätt och fin i formen. Gick bättre idag med galoppen också. Lyckades få ihop den till någon slags form. Dock så var det bara stundvis då han inte riktigt orkar men jag är helt klart nöjd!!
Sedan idag så har jag ätit kräftor med familj, mysigt värre.
Imorgon bli det första riktiga skoldagen, nervös. Tvekmacka på om det blir någon uppdatering imorgon men det märks väl!
Alla ettor på Ramsvik från enskilda, bild lånad från hemsidan

Lucy är sjuk, hon har feber och är vinglig. Känns inte alls bra, orolig för henne ♥



 
2012-09-02 @ 20:39:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0