Löperska!

Igår sprang jag för första gången i mitt liv.
Haha eller nej kanske inte men jag stack ut och sprang på min fritid för första gången i mitt liv för att jag ville träna. Är sugen på att träna upp min kondition nu för den är pinsamt dålig. Vaknade idag och hade träningsvärk, men jag sprang samma runda idag också som jag sprang igår. Sjukt jobbigt är det men tycker att det är skönt att komma ut! Får se hur länge jag kommer lyckas hålla igång med att springa nu då men jag håller tummarna för att jag inte ska ge upp!
2012-09-23 @ 18:16:08 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara Åkerlund

härligt att jogga :)

2012-09-23 @ 18:27:39
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0