Hänt under veckan?

Haft 3 nationella prov i svenska samt ett spanska prov den här veckan - haft fullt upp helt enkelt.
I onsdags red jag Sally och det var väldigt trevligt, fick väcka upp henne lite för att få bjudningen och sedan jobba för att få en högre form men det kändes bra! Blir eventuellt att jag tävlar henne 9 maj men vi får se :)

Imorgon går jag upp skapligt och åker in till stan för att köpa byxor. Haha pinsamt då jag inte har några hela längre...
Efter det så blir det ut till Fresa och Cereza och titta lite samt prata med trevliga Elin. Känns som en bra dag imorgon!
Sally
 
Fresa


2013-04-26 @ 22:37:00 Fresa ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Det var så lite så!!!!!!

Kram Ebba!

2013-04-27 @ 09:40:55
URL: http://rabbitstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0