Jävla söndagsångest!

Kan inte hjälpa det men nu uppstår ångesten över att skolan börjar imorgon. Det är absolut inte så att jag vantrivs i skolan men jag känner bara att jag inte orkar/har lust med skolan längre. Skiter i vissa saker och får skuldkänslor efteråt att jag inte pluggat tillräckligt till prov och så...
Har ett matteprov på torsdag och blir frustrerad över att jag typ inte fattar något, jag måste göra bra ifrån mig på det här provet, inte få panik nu bara!
 
Men det är 2 månader kvar till sommarlov, jag ska jobba häcken av mig och försöka att gå ut med bra betyg. 2 månader är ingenting, det är bara att bita ihop så man verkligen kan njuta av lovet sen! Jag ska fixa det!!
 
Mysbild från i somras ♥
 
2013-04-07 @ 20:42:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0