Ponnytävling och Sweetiefotografering

Jag var med Elin igår när hennes kompis dotter skulle iväg ochtävla.
Igår så gick jag upp vid 4 efter ungefär 4 timmars sömn och då blev det att förbereda det sista innan vi gav oss iväg med transporten.
Dottern var jätte duktig, hon red en 6årig hingst och skötte det galant! Ponnyn blev lite busig i galoppen men det hör till då deras första tävling.
Väl tillbaka på deras gård blev det lite korvgrillning innan jag åkte med Elin ut till Flättna. Fick lite instuktioner om mat och lite vad som ska göras. Klappade även lite på Fresa innan jag fotade Sweetie. Väldigt lätt och trevlig häst att fota då hon gärna poserade.
 
Dottern och hingsten
 
Andra tävlingshästar
 
Sweetie
2013-04-21 @ 20:09:30 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0