Western ridning

Viktoria fyller år om några veckor, som en tidig födelsedagspresent så hade vi idag en privatlektion tillsammans på Okna Ranch.

Det var riktigt roligt att prova på något helt nytt, hade jag pengarna och det låg närmare så skulle jag helt klart vilja lära mig mer inom western. Vore roligt att kunna flera olika rid stilar, drömma ska man! Man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Det var jätte skoj i mitt tycke. Jag hade ett tjurigt sto som heter Chex och hon tyckte att jag var jobbig. När jag gjorde mina hjälper så kröp hon ihop, öronen rakt bakåt och en gång så kickade hon i ren tjurighet/frustation. Haha ja då har man känt på det också ;)

Det var kul som sagt och halterna var roligast, från snabb trav till ganska direkt halt (bakbenen långt under, typ tvärnit). Känslan var jätte bra som sagt!
Några bilder min far knäppte, vi var i ett ridhus så bilderna är brusiga. Att göra bilderna svartvita gör dem trevligare att titta på i mitt tycke:
2013-08-08 @ 20:50:51 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

Åh, gud vad roligt det verkar, det skulle man gärna testa! ;)


KRAMKRAM!

2013-08-09 @ 10:18:01
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
Postat av: Kajsa Johansson

Åh vad roligt att prova på det! Skulle jag med vilja göra :D ♥

2013-08-10 @ 20:21:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0