Bästa Zydansie!

Dagens tävling har gått över förväntan! Ruskigt nöjd över Zydansie och även nöjd över mig själv också. Stängde inte av pga nervositeten utan red så bäst jag kunde med den.
Vi fick en bra runda, kom lite tokigt på något hinder men hon hoppade ändå. Tyckte ändå att det kändes bra och hon lyssnade fint!
Vi tog oss runt felfritt och fick då hoppa en liten omhoppning. Den tog vi oss igenom utan att pressa varken mig eller henne och fick ändå en bra tid. Känns verkligen toppen nu, jag svävar på rosa moln <3

Det var en stor skillnad från förra tävlingen, jag kan titta på klippet och faktiskt klappa mig på axeln och säga " Det där gjorde vi bra, Zydansie och jag!" Jag tittade tillbaka och jämförde med förra klippet från förra hopptävlingen och satt och fnissade åt mig själv för hur det såg ut då ^^
Sjukt kul att det har blivit en skillnad på så pass kort tid ändå, stort TACK till Elin för allt stöd, hjälp och till alla möjligheter hon har gett mig med Zydansie <3

2013-12-29 @ 23:52:54 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Ni var super duper duktiga Stella, såg jätte jätte fint ut! <3

2013-12-30 @ 11:53:30
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Sv : Tack Stella! :D

2013-12-31 @ 11:41:51
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
Postat av: Anneli(Mamma)

Är så fina ihop & kommer gå långt:)

2013-12-31 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0