Gårdagens genrep

Igår så hoppade jag Zydansie lite i ridhuset som genrep inför dagens tävling. 
Det gick faktiskt riktigt bra, fick en bra känsla inför morgondagen. Men Elin började säga vissa saker som jag skulle tänka på som hon inte sagt innan och jag blev lite frusterad då jag skulle tävla följande dag och inte tyckte att jag skulle börja traggla med något nytt då jag redan kände mig nervös. 

Men lydde Elin och hon tyckte att det blev bättre, förstår absolut att vi ska framåt oavsett vad som väntar dagen efter. Tack Elin för att du orkar med mina humörsvängningar ;)

Gick bra som sagt men vid ett litet hopp med sockerbitar under så kom vi in lite dåligt från en dålig sväng så varken jag eller Zyd visste ut eller in. Hon hoppade iallafall, ganska stort, sen när vi var nere på marken igen så satt jag på hennes hals och hon travade runt ^^ Men hon var snäll och stannade sen så jag kunde hoppa bak till sadeln igen, haha det var riktigt nära en avåkning men Zydansie bar mig så snällt på hennes hals ;)

Fick flera fina hopp efter det och jag var ruskigt nöjd! Elin hoppade också några skutt med Zydansie efter på högre höjd, det såg så himla enkelt ut. Lite frustrerande för mig men också himla kul att se!
Ett bra genrep helt enkelt!
 
2013-12-29 @ 20:29:38 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0