Uppdatering kommer ikväll

Måste bara höja den otroligt fina kommentaren som fick mig så himla glad!

"Ser ju super duper fint ut Stella, du ska verkligen vara nöjd & stolt över att du rider en så himla fin häst, hon ser inte enkel ut för fem öre, men ser ut som att du klara det galant!" - Ebba Lagerström
 
Stort tack för den, gjorde verkligen min morgon!
 

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning för att sedan åka till mormor & morfar för att fira jul där. Uppdetering kommer ikväll som sagt om gårdagens hoppning + en film. Kollade på det Elin var gullig och filmade igår, såg på den och kände mig nöjd! Sista känsla igår när vi hoppade var så himla bra, gud vad jag gillar Zydansie!
 
2013-12-23 @ 12:43:31 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

ÅH men du vad kul att du blev så glad!
Så lite så verkligen, menar verkligen det jag säger, ser helt fantastiskt ut när du rider! <3

2013-12-23 @ 12:46:45
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0