Uppdatering

I söndags så löshoppade vi hästarna, vi var ett helt gäng och det var roligt att se hästarna hoppa igen.

Nu går det väldigt segt i skolan, kommer hem med huvudvärk för att det känns krävande. Mycket nytt och hela tiden saker som man måste uppmärksamma. 
Kom på mig själv med att nästan börja blogga på engelska ^^ Skriver just i detta nu med en pojke från Barcelona då vi ska på skolresa till Spanien nästa år och har fått som "brev-vänner" vilket är bra då man får träna lite spanska samt engelska :)

Vet inte vad jag mer ska nämna, är i full gång med att fixa julklappar och har bara någon enstaka kvar - skönt! 
På fredag är det planerat att jag ska tillbringa em/kvällen med Viktoria, ska bli skönt att slappna av lite

Nu vill jag ha snö! Bilder från tiden med Alex, det var några år sen
2013-12-04 @ 16:45:31 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Friskey

Åh det är ju himla kul att löshoppa! :D

2013-12-06 @ 12:14:43
URL: http://friskey.horseworld.se
Postat av: Kajsa Johansson

Vad roligt med löshoppning! :)

2013-12-06 @ 12:39:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Friskey

sv: haha ja det har vi! Fast igår kväll så hade vi typ 2 cm och sen när man vaknade i morse så var det helt plötsligt 2DM! Och plus att det har snöat hela dagen hittills..

Tack! Ja det är min häst :)

Händer i helgen då?

2013-12-06 @ 16:57:13
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0