2 jobbardagar kvar

Det händer inte så mycket om dagarna därav så vet jag inte vad jag ska skriva, men det syns direkt i statistiken när jag inte bloggar så skriver något litet här.

Igår träffade jag en kär vän som jag inte sett på ett år nu då hon bor ända uppe i Åre. Vi åt glass i hamnen och hade det trevligt i solen.
Efter det så åkte jag och pappa in och tog fästingsprutan och idag så har jag ont i min arm, träningsvärks liknande och det gör ont när jag höjer armen för mycket eller tar i med den. Haha men det får det vara värt!

Nu är det endast två dagar kvar med jobb, imorgon och även på måndag förmiddag - känns kanon!

Nu har jag just planerat in jätte roliga planer inför helgen, en helg med de bästa hästarna - precis som jag vill att det ska vara på sommaren, många timmar i stallet ♥
Printscreen från hoppningen i söndags, en bild som visar att Fresa hoppade av ganska stort ;)
(vid hennes framben börjar hindret ^^)
 
2013-07-04 @ 20:40:25 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Många timmar i stallet och många timmar på hästryggen :-D

2013-07-04 @ 23:56:28
URL: http://elolinon.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0