Hopptävling

I tisdags så rullades transporten mot tävling. Både jag och Elin skulle tävla med Fresa, min första tävling med henne ♥

Det var så himla skönt att Elin var med, hon är så rutinerad och lugn. Vi kollade banan och hon tipsade om vilka hinder jag borde låta Fresa gå fram och titta på. Vid framridningen så stod Elin också med och det var så himla skönt, jag känner mig så trygg då.

Själva hoppningen gick över all förväntan, inga jätte hopp och Fresa lyssnade bra på mig - hon är så himla snäll! Det var en Clear Round på 70cm men vi rev dock en bom på sista hindret, Fresa är inte riktigt igång ännu och orkar inte riktigt hoppa som hon ska och då fick vi med oss bommen.

Men är verkligen super nöjd! Himla trevlig häst det där! ♥
Översta klippet är min runda, den undre är från Elins runda med Fresa:

Vet dock inte varför filmen hackar :(
2013-07-18 @ 23:41:30 Fresa ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0