Uteritt med Viktoria

Hade hästarna både lördag och söndag helgen som var, under lördagen så vilade de så fanns inte mycket att skriva om där.

Men igår så red jag ut med Viktoria, hon fick sitta upp på Zydansie och jag satt på Fresa. V fick sitta barbacka på Zyd då jag inte minns vilken hennes sadel är så det var ovant för henne.

Blev en liten galopp upp för en backe, Viktoria sa precis innan jag fattade galopp att hon inte tyckte att galopp var en bra idé längre - men jag låtsades inte höra och drog iväg ändå ^^ Ni ska inte tro att jag är elak, inte på riktigt. Det var bara Viktoria som trodde att hon inte skulle sitta kvar men då får man hålla i sig ;)

Efter den backen och när jag försökte att bryta av så drog Cereza om oss i världens galopp och då ville ju Fresa hänga på. Efter mycket om och men så började jag få henne att sakta ner med då travade Viktoria och Zyd om oss så då fick jag ju inte stop nu heller... Viktoria skumpade runt på Zyds rygg men när hon väl fick stop på hennes så sa hon att vi inte skulle ta någon mer galopp idag.

Haha Viktoria skötte sig utmärkt bara att hon är lite ovan och nojig. Jag tog ändå galopp upp för en kort brant backe i en skog 3ggr var med både Fresa och Zyd. Viktoria ville inte prova så tog den med båda damerna och de skötte sig utmärkt. Tycker det är fantastiskt när man känner hur de verkligen tar i med hela kroppen ♥

Första uteritten jag och Viktoria gör tillsammans som är längre än typ 5min, riktigt trevligt var det och en hel del skratt ♥

Min fina vän:
2013-07-22 @ 16:34:41 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Låter som en rolig uteritt ;)

2013-07-22 @ 17:09:57
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Postat av: Elin

Haha låter som om du börjar bli lite kaxig XP
Lite av samma stuk av uteritter som våra första när barbacka inte var första valet och inte galopp barbacka i alla fall ;)hehe
Har hänt massor med dig på kort tid, kul att läsa att du växer som person och vågar släppa på och njuta med mina älsklingar <3

2013-07-22 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0