Avjoggning av fina hästar ♥

I söndags när Elin ridit klart den ena hästen efter den andra så fick jag trava av dem lite, jag fick jogga av dem lite så jag fick känna på dem i lite ridning också.
Tycker att det var jätte roligt att sitta upp men kändes helt klart ovant och kände mig väldigt mycket i obalans, men det var ju första gången jag red dem två (inte ridit Fresa mer än uteritt innan) så det blir förhoppningsvis bättre efter ett par gånger.

Elin var också gullig och klickade några bilder då jag satt på båda, roligt att ha men jag är blek som jag vet inte vad på bilderna på Zyd ^^ Tror att iso:n var lite för hög (a)

2013-06-05 @ 15:14:41 Fresa ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Åå, så fina hästar du rider!!

Sv. Tack!!
Ja, det blir en speciell känsla då!!

KRAMKRAM!

2013-06-05 @ 18:32:40
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0