Nytt program

Jag har fixat hem gimp 2.8 nu i hopp om att kunna göra lite roligare headers snart. Dock så var det riktigt svårt och sedan laggade datorn fast så det jag jobbade med försvann...
Min första bild i gimp, den tog någon timme att göra, haha

Om just du sitter med några bra tips på hur man kan leka med programmet så säg gärna till, för jag ska kunna använda det här programmet snart :P

Gick inte ens att ladda upp bilden här, den är för stor...
2013-06-27 @ 19:34:17 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Jag använder mig bara av Gimp när jag redigerar bilder och gör designer och annat :)

2013-06-28 @ 13:26:55
URL: http://emiliasvedlind.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0