Skolavslutning x2

Igår så hade jag min efterlängtade skolavslutning. När den var slut så gick jag själv i regnet , hukandes under mitt paraply, i min fina klänning och med mina fötter i ett par höga men sjukt snygga klackskor ner till busstationen. Då var det slut och nu är det bara att ladda om för att börja jobba på måndag.

Sen idag så var jag och tittade på när Viktoria hade sin skolavslutning, träffade båda den älskade kiosktanten och mina absoluta favorit lärare. Kramade om dem båda och det känns så sorgset att man inte har någon anledning att åka tillbaka till den gamla skolan nu igen då jag inte har någon nära kompis som går där längre...

Jag är inte bitter, jag har sommarlov och det kommer jag att tillbringa på bästa sätt. Med fina vänner, vara på 3 ridläger och självklart massa långa och varma dagar ute hos de tre fina hästarna som jag nu pysslar med på min fritid ♥

 
 
2013-06-14 @ 18:55:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Jag har köpt det på kyroridinggear.com :)

Svar: Tack så jätte mycket :D
Stella Hagel

2013-06-15 @ 07:01:59
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0