Kall-blåsig måndag 18/3-13

Vart ett otroligt ruskigt väder idag = tog bussen från matsalen till skolan (en hållplats)...
Förra veckan hända inte mycket då jag hela veckan var hemma och var sjuk, ingen ridning och inga kompisar.
Nu på onsdag så har jag hopplektion och jag ska ta med kära Lucy, har henne även på söndag och då hoppas jag på att ridhuset är ledigt så vi kan ha ett dressyrpass!
Skulle tok gärna vilja ha nya hoppbilder och hoppklipp på mig och Lucy nu då hon är riktigt fin för tillfället! Underbar att hoppa just nu och jag hoppas att det håller i sig!
Senaste hoppningen som fotades 31/10, alltså sista november
 
Foto: Viktoria Fors
2013-03-18 @ 19:19:25 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0