Fresa & busiga Cereza

Igår så hade jag Fresa och Cereza. Först när jag kom till stallet så låg båda i ligghallen så jag smög in och klappade på Fresa. Då blev lilla fölet nyfiken så hon var snart framme, nosade och smakade på mig :')
Blev först en liten promenad och även då C bara är strax över en vecka så var hon stentuff, galopperade runt och sparkade bakut. En gång sprang hon fram precis framför mig och bara flög upp i luften ^^ Det finns lite krut i den lilla fröken

Därefter så fick de stå i en plan gräshage, "lekhage", för att springa av sig lite medans jag mockade och fixade foder. Orolig som jag är så gick jag ner till hagen var tionde minut för att se så att de inte lyckats ta sig ur hagen på något sätt...

Efter en hel del bök med dessa hönät så var jag nere i hagen i solen igen. Hade med kameran så jag tog lite bilder då det var så fint väder! Dock så tyckte C att jag var väldigt spännande så hon kom nära, för nära för att kunna ta bilder. haha
Blev ett par bilder iallafall och jag är så himla glad att jag har fått den här chansen av Elin att få börja med Fresa samt att jag  får pyssla med fölet. Sen är jag helt förbryllad över att Elin låter mig ha Fresa nu när fölet är så pass ungt, det är ju ett stort ansvar och mycket som skulle kunna hända... Men jag är jätte glad iallafall!! ♥
2013-05-02 @ 17:39:00 Cereza ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Hejsan!

Jag har precis skaffat mig en ny blogg och det skulle betyda super mycket om du ville kika in och kommentera vad du tycker!

Verkligen ett stort förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer?

Kram Ebba!

2013-05-06 @ 20:25:41
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0