Morgondagens planer ♥

Imorgon så blir det äntligen ut till Fresa & Cereza igen med Elin ♥
Vet inte riktigt vad planerna bli där men det märks helt klart, kameran och hunden hänger med och det ser ut att bli bra väder!

Efter det så ska jag åka med Elin ut till Sydansie och fota lite, samt kanske lära mig något utifrån hur Elin jobbar. Helt klart taggad till imorgon!

Jag har kommit på mig själv med att sitta och tänka på vilket sjukt bra liv jag har, flera gånger under den senaste tiden.
Ny, väldigt fin medryttarhäst som jag ska lära känna nu. Denna nya fina häst har också nyss fått föl, ett föl som jag får hantera samt som jag får se växa och utvecklas från start.

Som om detta inte vore nog så har jag också bra kontakt med Fresas ägare Elin. Det känns väldigt bra och hon kommer att lära mig saker inom ridsporten som jag nog aldrig hade provat själv (inte ens tänkt på) om det inte vore för Elin.
Jag känner mig som ett litet barn på julafton de dagar jag har Fresa (och Cereza) och även de dagar jag vet att jag kommer att få hänga med Elin på äventyr!
2013-05-11 @ 21:23:18 Cereza ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0