Taekwondo

Idag har det inte hänt så mycket i skolan förrän sista lektionen då vi på idrotten provade på taekwondo. Jätte kul att pröva men sjukt svettigt, var varmt i lokalen samt att vi hade en sjukt jobbig uppvärmning på cirka 25min så redan då var jag helt slut...
Vi fick efter det prova lite spraka och slag på mitsar och det gick väl sådär, fick inte till dem ordentligt och snurrsparkar är riktigt svåra om man ska träffa mitsen också ;)

Det är mycket höga sparkar och det måste vara ett under att jag inte sträckte mig då jag är så sjukt stel i hela kroppen, inte vig någonstans...

Det var i alla fall roligt och jag känner på mig att jag lär ha en träningsvärk i morgon som inte duga ^^
2013-05-24 @ 23:52:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0