Arbeta med musklerna

Upp tidigt imorse för att cykla till stallet då jag började jobba sju och sedan fyra timmar framåt bestod av mockning, ta ut hästar och fodra. Blev helt slut i kroppen av den tunga mockningen, det tog ju aldrig slut!

Sen värmde jag och åt lite nudlar när jag slutat och gick sedan ut till banan dit Viktoria skulle komma. Hjälpte Viktoria med att höja och sänka hinder samt försökte att ge lite tips. Dock var Lucy inte alls på sitt vanliga humör och blev snabbt trött så det blev inte så mycket hoppning. När Lucy var trött så började hon att vägra men kändes inte bra om de skulle sluta med det så då försökte dem ta om det och jag sänkte lite, efter ett tag funkade det och Viktoria klappade Lucy och travade sedan av. 

Haha bilden under ^^


Nu har jag nyss kommit ut ur duschen och snart sticker pappa och jag iväg och gymmar lite. Sen hem och äta, avslutar dagen med att sätta näsan en stund i samhällsboken tror jag...

Kommer ha arbetat med hela kroppen idag, massa mockning, släpa på bommar och stöd och sen lite gym. Skönt att jobba igenom kroppen :)
2013-11-24 @ 14:38:51 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0