Då nu & snart

Gårdagen spenderades några timmar på stan med min mor, samt att många av mina tankar gick till Zydansie. Stackarn har gjort sig illa i hagen och har ett stort sår i ansiktet, mår så dåligt när jag veta att djur har ont och jag har tänkt på vad jag hade kunnat gjort för skillnad i fredags hos dem så hon inte hade skadat sig. 
Antingen inte gjort något alls med Zyd så hon hade haft fulla krafter och fullt fokus under natten så hon kunde undvika vassa ting, eller ridit henne längre så hon hade varit så trött att hon inte gjort så mycket mer än sovit och ätit på deras höbal. 
Nej men det är i alla fall jätte trist och jag lider med Zyd. 


Idag har jag varit hos mormor en sväng och fikat, väldigt trevligt och det var länge sedan jag var där innan. Snart ska vi äta och sen bege oss till stallet för att Bolero ska löshoppas (pappa medryttarhäst), Elin kommer dit och hjälper till samt att Boleros ägare kommer och tittar. Ska bli roligt och se!
Haha charmig bild på Bolero:
2013-11-17 @ 17:04:40 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Du hade inte kunna göra något för att förhindra Zydans skada. hon hade lyckats oavsett vad du gjort. Istället hade ni en super ritt tillsammans och det var det bästa du kunde ge henne <3

2013-11-17 @ 21:44:05
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0