Hoppsugen!

Sugen på att anmäla mig till hopptävling eller hoppträning till jul. Har kommit upp på hemmaklubbens hemsida nu och är redigt sugen, antingen med Zydansie eller Roxanna.
Måste dock tänka igenom detta lite samt kolla vad Elin tycker och tänker också, Zydansie är ju faktiskt hennes häst eller om jag borde ta ett wildcard och satsa på Roxanna? Hoppat henne en gång och har ingen aning om hur hon är att hoppa bana med ^^
 
Nej vi får se, väljer jag Roxanna blir det nog hoppträning och inte tävling då jag inte vet hur hästen funkar där. Men ett tag kvar så har ingen brådska med att betsämma mig, kanske hoppa en låg klass med Zydansie bara för att stärka självförtroendet hos mig och oss som ekipage. 
We´ll see
Övre bilden Mango och undre Zyd 
2013-11-10 @ 21:00:00 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0