Lite hööks hiss

Kollar lite då och då på deras hemsida och besöker deras affärer ibland, för att det är nära och de har ett ganska stort utbud. Nu när det börjar att närma sig jul så har de kommit upp med julklappstips.
Först vill jag ta upp ett träns de har tagit fram, lite nytänk i designen på nosgrimman, kan bli glittrigt och snyggt men måste se det irl på en häst innan jag kan säga helt vad jag tycker.
Men alltid roligt att det kommer nya idéer:


Sen vill jag också lyfta fram ett par toksnygga ridbyxor. Tänker mig då i vitt och att ha till tävling, har ju oskodda vita ridbyxor men de sitter inte så bra och jag vill gärna ha helskodda. Eventuellt att jag köper dessa när jag känner att jag har för mycket pengar på kortet ;) Helskodda och med snyggt bling, samt högre i midjan vilket jag gillar!
2013-11-28 @ 17:56:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0