Hoppningen igår

Shit! 117st sidvisningar igår, någon som vet om någon länkat mig?

Igår så hoppades det lite i ridhuset som nämnt tidigare. Jag och Zydansie jobbade inte riktigt tillsammans i början, galoppfattningarna funkade inte och inte heller svängarna. Kan ha varit mina nerver som redan här börjat spöka och gjorde att jag inte red ordentligt.
Elin sa då att jag skulle tänka på Zyd som en unghäst, att hon inte kan utan att jag ska lära henne. Det absolut bästa tipset den dagen för då blir jag ju inte heller sur för att hon inte gör som jag säger utan då får jag försöka få henne att förstå.  
Men efter ett tag så kom både jag och Zydansie igång och vi började att hoppa och jobba mer tillsammans. Sen las hindrena upp på en högre höjd och dags att hoppa en bana. Ett av hindrena såg sjuukt högt ut! Det var endast en bom på hindret och den låg på en meter så hindret såg giganstiskt ut!

Sa till Elin att jag INTE ville hoppa det men slutade ändå med att jag hoppade, vi kom inte så jätte bra på det då Zydansie blev jätte lång så i hoppet var jag ungefär 50cm ovanför sadeln (kändes som det iaf) men som tur var så landade jag ändå i sadeln. Bad att få ta om det och då kom vi mycket bättre så då kändes det verkligen toppen! Avslutade med det hoppet då det kändes så bra!
Hon är fin <3
 
2013-10-06 @ 16:46:14 Zydansie ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0