Inte sätta för stor press

På söndag så är jag och Zydansie ett team, vi ska tävla mot bommarna och osäkerheten. Alltså vi tävlar mot att inte riva och inte komma fel/bli osäkra så vi får en nit.
Det är en clear round tävling på min ridskola så jag och Zyd ska försöka att ta oss runt två klasser. En lite lägre så hon kommer igång och jag kommer in i känslan och sedan en lite högre klass. 

Höjden i sig är inget problem för Zydansie, tror inte att Zyd kommer att ha några problem alls på söndag. Det enda problemet är jag >.< Jag ska försöka att sitta kvar och vara med i hoppen även om hon hoppar av stort (vilket hon gärna gör). Det ska bli roligt men har bara hoppat henne två gånger varav ena gången blev jag nockad, så målen är inte så höga. Vi ska försöka att ta oss runt och jag hoppas på en bra känsla. Om någon bom åker ner så är ju inte det någon stor grej, nu ska vi ta oss an våran första tävling så jag ska försöka att se till så att vi sammarbetar. Hon får hoppa av där hon vill och så försöker jag att inte störa henne.

2013-10-02 @ 16:54:23 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Önskar er all lycka till, jag tror det kommer gå toppen! <3

Sv. Åh, tack så jätte mycket för ditt tips!!
Behövdes verkligen! <3

Nej, kan tyvärr inte det, ska sova hos mormor ;)
Kram!

2013-10-03 @ 08:59:49
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0