Jobb och uteritt

Gick upp klockan fem idag, för att sticka iväg och ge frukost och ta av Fresa täcket innan jag började jobba klockan sju. Sticka ut och cykla klockan sex på morgonen, då är det mörkt kan jag lova!
Men så mysigt att höra hästarna tugga och allt annat var stilla och tyst. 

Efter massa höpåsepackning och mockning på jobbet så träffade jag Elin som höll på att duscha hästarna. När hon var klar så att alla hästarna var fina och glänste så red vi ut i skogen en sväng. Jag på Zydansie med Fresa som handhäst och Elin på Mango med Cereza som handhäst den första biten innan hon fick springa lös.
Långt in i skogen så märkte vi att vi bara hade en av två hundar med oss... Elin ropade och ropade men slutade med att vi fick dela upp oss och rida runt och leta hund då han inte hade sprungit hem...

Haha inte riktigt som planerat men efter en bra stund så hittade Elin honom, han hade sprungit mot deras hage istället för hem som ändå är ganska nära. Mysig tur i fint väder, hästarna och Elin är så himla härliga att vara med!

Har inga bilder :/ Måste verkligen få med mig Viktoria, dressyrsadel, kamera och repgrimmor någon dag snart. Skulle vara kul att försöka få med alla damerna på en bild samt att jag vill ha lite bilder när jag dressyrar på Zyd!
 
2013-10-13 @ 21:08:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0