Prioriteringar

Komma hem klockan fem från skolan, dusch, starta en maskin tvätt, äta och sen sätta sig och plugga igen... Kan man plugga ihjäl sig? 
 
Det sägs att det ska snöa tordag/fredag, tror jag inte på för fem öre. Kanske får äta upp mina ord sen men jag tror att vädergudarna inte tänker bjuda på snö redan nu.

Kommer inte att bli någon seriös uppdatering förrän kanske fredag, har prov både torsdag och fredag så det kommer jag att prioritera framför bloggen.
Lilltjejen 
2013-10-15 @ 18:09:01 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Ne inge snö på Fredag =/ då har ja beställt strålande sol så vi får en trevlig uteritt ju ;)

2013-10-16 @ 20:41:00
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0