Börjar bli sjuk...

Huvudet värker, näsan rinner och halsen känns tjock. Fan jag har inte tid att bli sjuk nu, det finns så mycket bättre saker att göra än att vara hemma och tycka synd om sig själv!

Igår så red jag med Elin med hästarna till ridhuset, Elin red först Zyd och de fastnade lite i ett problem. Väl ute ur tvisten så gav hon över hästen till mig. Jag fick sitta upp och känna lite på henne, göra lite av det som Elin precis jobbat med. 
Zyd var nu trött så det var inte den där snabba traven som hon har kört på med mig, så nu kunde jag fokusera på själva uppgiften istället så det var skönt. Fick mycket hjälp av Elin och det kändes roligt när det funkade!

Sen jobbade Elin Fresa lite akademiskt innan vi red hemåt i mörkret. Där i mörkret med ficklampor så började vi prata om skräckfilmer och mardrömmar, kanske inte det bästa samtalsämnet när man är mörkrädd med det var ändå trevligt!
Satt på Fresa både fram och tillbaka, så mysigt att sitta på hennes rygg igen!
2013-09-22 @ 13:08:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0