Lucy

Idag när jag cyklade hem från stallet så fick jag veta att Viktoria snart skulle rida Lucy, så stannade till där och kollade vad hennes plan var. Hon skulle rida på stubbåkern så vi snyggade till Lucy lite med nyborstad svans och röd outfit då jag hade kameran i väskan.

Jag fick sitta upp en stund efter att Viktoria ridit fram Lucy bara för att Lucy såg så härlig ut, så fick känna lite på en riktigt trevlig häst. Hon hade en härlig bjudning och kändes väldigt positiv och trevlig. När man kommer bort från banan så vaknar Lucy verkligen till och visar sin trevliga sida.

Travade några minuter och tog sedan en liten galopp åt båda håll, Lucy körde ner huvudet och galopperade på - glad häst!

Några bilder på mig och Lucy, älskar galoppbilderna - tycker dem ser så härliga ut!


Bilder på Viktoria och Lucy:
 
2013-09-01 @ 18:35:56 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jättefina bilder :D <3

2013-09-01 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0