Nh-träning

I söndags kväll så red jag med Elin till ridhuset med hästarna, fick sitta på goa Fresa igen, 3 dagar i rad - man skulle kunna tro att jag har gjort någonting bra ;)

Väl där så var det lite NH-träning, även min far var där med sin medryttarhäst. Började med att gå igenom grunderna och sen hade Elin ställt fram lite olika övningar som vi kunde jobba med, bland annat en fålla och lite koner.

Pappa hade en häst med temprament denna dag så det mesta av Elins fokus låg på min far, men gjorde några övningar med både Zydansie och Fresa. Det gick bra men kändes inte som något komplicerat för varken dem eller mig, det börjar att kännas naturligt nu, vissa av rörelserna iaf!

2013-09-24 @ 18:00:00 Arbete från marken Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0