Grattis mamma!

Idag blir min mor ett år äldre, stort grattis till dig! :)

Imorgon bjuder jag med henne på Brolle, har laddat upp med mycket lyssnande på hans låtar senaste dagarna. Föredrar de flesta av hans svenska låtar men tror att det kommer mycket engelska imorgon, en känsla bara - men tror det kommer bli en grym kväll ihop med min tokiga mor!

Just i detta nu går tankarna om jag ska ta med kameran imorgon, rädd att någon säger att jag inte får ha den framme samtidigt som jag vill passa på och fota både honom och konsert i sig... Får se vad jag gör :)
Gillar skarpt hans tatuering på armen!
2014-08-15 @ 21:51:06 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en underbart rolig kväll min fina dotter.
Kramar Mamma

2014-08-17 @ 01:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0