Skattjakt

Igår var jag och Maggie på skattjakt. 
Skatten var två stycken flughuvor som Cereza och Zydansie själva valt att gömma i den stooora sommarhagen, Maggie var mig trogen och lät mig sitta på hennes rygg när vi sökte genom hela hagen - så jag kunde spana från en lite högre höjd och slapp gå själv med mina långsamma ben.
En taggad Maggie innan avfärd:

Upp och iväg, jobbade på brännan samtidigt som vi var på våran eviga sökning. Mysfaktorn var hög på min trogna röda springare i endast grimma och sommarbyxor!
 
Efter en 40timmar (min) lång sökning utan mat och vatten så hittade vi våran skatt, några meter emellan varandra och lyckan var stor! Kom förbi en fotograf med en värstingkamera som var imponerad över våran långa resa och fick då denna bild till mig av en springpojke:

Slutet gott allting gott, man kan också se på bilden med otroligt hög kvalité här över att också Brolle förde budskap till mig genom ett par hörlurar så vi höll modet uppe!
Minne för livet!
2014-08-11 @ 14:17:54 Maggie Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Krantz

Åh, så mysigt. :)

2014-08-14 @ 10:27:01
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0